ورزش 3/ باشگاه بایرن مونیخ از تلاش برای جذب کالوم هادسون اودوی، پدیده جوان چلسی منصرف نشده و قصد دارد پیشنهاد جدیدی به باشگاه انگلیسی ارائه دهد.

رومه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد با وجود رد درخواست اولیه بایرن مونیخ برای جذب کالوم هادسون اودوی، از سوی چلسی، این باشگاه آلمانی از تلاش برای جذب پدیده جوان انگلیسی منصرف نشده و به زودی پیشنهاد جدیدی به مبلغ 45 میلیون پوند به آبی‌های لندن ارائه خواهد داد.
بر اساس این گزارش، بعد از رد پیشنهاد اولیه بایرن مونیخ که به مبلغ 35 میلیون پوند بود، این باشگاه آلمانی این هفته پیشنهاد دوم خود را ارائه خواهد کرد که 10 میلیون پوند بیشتر خواهد بود.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن هفته گذشته بر تمایل بایرن به جذب هادسون اودوی تاکید کرد و گفت باشگاه آلمانی از تلاش برای جذب او منصرف نشده است. این در حالی است که فرانک لمپارد، سرمربی جدید چلسی گفته است هادسون اودوی را نیاز دارد و این پدیده 18ساله انگلیسی در برنامه‌های فصل آینده‌اش نقش محوری خواهد داشت.
بایرن بعد از جدایی دو بازیکن کهنه‌کارش، آرین روبن و فرانک ریبری، مصمم است وینگری بااستعداد به ترکیب خود اضافه کند و هادسون اودوی اصلی‌ترین هدفی است که به این منظور انتخاب کرده است.
درحالیکه هم‌تیمی‌های هادسون اودوی، هفته گذشته تمرینات پیش‌فصل خود را در ایرلند انجام دادند، این ستاره جوان انگلیسی که دوران نقاهت بعد از مصدومیت را سپری می‌کند به صورت انفرادی در مقر باشگاه در لندن به تمرین پرداخت.


سایت هواداران چلسی بایرن ,باشگاه ,هادسون ,انگلیسی ,چلسی ,پیشنهاد ,منصرف نشده ,بایرن مونیخ ,میلیون پوند ,هادسون اودوی، ,تلاش برای ,اولیه بایرن مونیخ ,کالوم هادسون ا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خبرنامه به روز و تخصصی سینما شناگران سازمان اسکی آزاد دبیرستان انرژی اتمی مشهد مهارت آموزی_19 عصرسبز سرگرمی طاقت بیار تدریس خصوصی دوم دبستان 01-music